Intro - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Roel Jongen - WaarBenJij.nu Intro - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Roel Jongen - WaarBenJij.nu

Intro

Door: Roel

Blijf op de hoogte en volg Roel

11 Oktober 2014 | Nederland, Schiphol

Beste mensen,
Hierbij mijn eerste korte blog. Ik hoop jullie de komende maanden op deze manier op de hoogte te houden van mijn avonturen op reis. Na vele weken van voorbereiden -en dan op het eind toch weer flink stressen omdat ik de laatste dagen voor vertrek toch nog heel veel dingen te regelen had- zit ik nu op Schiphol. Vanaf hier vlieg ik straks in ruim 24 uur (via Dubai en Singapore) naar Darwin, in het hoge noorden van Australië. Vanaf daar ga ik in ongeveer twee maanden tijd de Outback en Oostkust van Australië verkennen. Vervolgens zal ik voor ongeveer een maand Indonesië aandoen om tot slot te eindigen met ongeveer twee maanden Vietnam, Laos, Cambodja en Thailand.
Ik hoop jullie snel meer te kunnen vertellen over mijn belevenissen. Voor nu tot over vijf maanden allemaal!

  • 11 Oktober 2014 - 22:02

    Jos En Marianne:

    Hebben zojuist gezien dat je mooi op tijd bent vertrokken naar Dubai. Goede vluchten en tot de volgende blog; wij kijken er nu al naar uit! liefs, Pap en mam

  • 11 Oktober 2014 - 22:36

    Riet Stout:

    Beste Roel, ik wens je een héél fijne tijd toe. Geniet van je vrijheid en doe voorzichtig hoor. Ik ga je volgen, ( kom ik ook nog eens ergens)

  • 12 Oktober 2014 - 11:07

    Merel:

    Roeltje nogmaals heel veel plezier!! Probeer je ons af en toe tussendoor nog een beetje op de hoogte te houden?? Xxx je zusje

  • 12 Oktober 2014 - 16:39

    Nick:

    Vergeet niet om af en toe naar de sterren te kijken - totaal anders op dat halfrond, en ook veel beter zichtbaar dan hier als je in afgelegen gebieden zit!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roel

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 10528

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2014 - 15 Maart 2015

Backpacken

Landen bezocht: